Ammattiosaston vaalit

23.9.2022

Vaalitiedote Tehy:n AO 808 jäsenille

VAALITIEDOTE TEHY:n AO 808 JÄSENILLE

Hyvät Tehyn AO 808 jäsenet. Taas on aika valita ammattiosastolle puheenjohtaja ja hallituksenvarsinaiset että varajäsenet uudelle toimikaudelle 1.1.2023- 31.12.2025.

Vaalit pidetään syyskokouksessa Oloksella 23.9.2022 klo 18.00.

Voit tarkistaa vaalikelpoisuutesi tarvittaessa 29.8-2.9.2022 soittamalla Niina Kotavuopiolle  puh.0405326671 tai Sakari Silenille puh.0407490679

Ehdokasasettelu alkaa 26.8.2022. Vaalikelpoinen on ammattiosaston jäsen, joka on suorittanut hänelle säädetyn liitonmaksun. Ehdokkaan on täytettävä vaaliasiakirja, jossa oma allekirjoitus, kirjallinen suostumus, nimi, henkilötunnus ja työpaikkatiedot. Vaaliasiakirjoja saa Muoniossa Anne Takalolta ja Sakari Sileniltä. Enontekiöllä Niina Kotavuopiolta.

Jäsen saa asettaa itsensä ehdokkaaksi toimittamalla ehdokasasiakirjan vaalilautakunnalle 9.9.2022 mennessä. Vaalilautakuntaan kuuluvat Niina Kotavuopio, Anne Takalo ja Sakari Silen.

16.9.2022 ehdokasasiakirjat (äänestettävät ehdokkaat) laitetaan tiedoksi jäsenille. Lisäksi vaalilautakunnan jäseniltä voi tarkistaa ehdokkaat. Vaalit pidetään siis syyskokouksessa Oloksella 23.9.2022 klo 18.00 kokoustila Meeting.

Muoniossa 11.8.2022

Tehyn AO 808 Hallitus.